Producenci
Promocje
Gniazdo podwójne z klapką Smart biały
Gniazdo podwójne z klapką Smart biały

15,47 zł

Cena regularna: 16,82 zł

Najniższa cena: 16,82 zł
szt.
Gniazdo potrójne z klapką dymną Smart szary
Gniazdo potrójne z klapką dymną Smart szary

26,73 zł

Cena regularna: 29,05 zł

Najniższa cena: 29,05 zł
szt.
Gniazdo pojedyncze Perła biały
Gniazdo pojedyncze Perła biały

8,47 zł

Cena regularna: 8,92 zł

Najniższa cena: 8,92 zł
szt.
Łącznik zwierny (dzwonek) Perła beż
Łącznik zwierny (dzwonek) Perła beż

10,78 zł

Cena regularna: 11,35 zł

Najniższa cena: 11,35 zł
szt.
 Gniazdo internetowe CAT 5 Perła srebro
Gniazdo internetowe CAT 5 Perła srebro

26,32 zł

Cena regularna: 27,71 zł

Najniższa cena: 27,71 zł
szt.
Łącznik żaluzjowy zwierny Perła satyna
Łącznik żaluzjowy zwierny Perła satyna

33,65 zł

Cena regularna: 35,42 zł

Najniższa cena: 35,42 zł
szt.
Łącznik podwójny świecznikowy Perła biały
Łącznik podwójny świecznikowy Perła biały

11,34 zł

Cena regularna: 11,94 zł

Najniższa cena: 11,94 zł
szt.
Gniazdo TV + gniazdo internetowe Perła antracyt
Gniazdo TV + gniazdo internetowe Perła antracyt

45,46 zł

Cena regularna: 47,85 zł

Najniższa cena: 47,85 zł
szt.
Łącznik pojedynczy jednobiegunowy Perła antracyt
Łącznik pojedynczy jednobiegunowy Perła antracyt

12,60 zł

Cena regularna: 13,26 zł

Najniższa cena: 13,26 zł
szt.
Gniazdo podwójne z klapką Smart brąz
Gniazdo podwójne z klapką Smart brąz

15,47 zł

Cena regularna: 16,82 zł

Najniższa cena: 16,82 zł
szt.
Ramka dwukrotna Perła beż
Ramka dwukrotna Perła beż

3,26 zł

Cena regularna: 3,43 zł

Najniższa cena: 3,43 zł
szt.
Ramka dwukrotna Perła antracyt
Ramka dwukrotna Perła antracyt

6,97 zł

Cena regularna: 7,34 zł

Najniższa cena: 7,34 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

 Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. 

 

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

Igmar Mariusz Kaczmarek

ul. Dworcowa 11/1

64-918 Lotyń

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: igmar.mk@gmail.com.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu.
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 16:00-22:00) 724256705                             E-mail: igmar.mk@gmail.com
  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:
Igmar Mariusz Kaczmarek

ul. Dworcowa 11/1

64-918 Lotyń

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: 724256705. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl